Gyakori kérdések
FIGYELEM! Szállítási és Szerződéskötési feltételek a Szállítás menüpont alatt olvashatók!
BALOX Kereskedőház Kft.
Balox.hu online áruház
Felhasználó:
Az oldal tartalmi szolgáltatásait használó személyek, akik személyes adataik regisztrálásával igénybe vehetik az oldal kereskedelmi szolgáltatásait.
Regisztráció:
A Balox.hu kereskedelmi szolgáltatásait csak regisztrált felhasználó veheti igénybe (továbbiakban felhasználó). A felhasználó a regisztrációval elfogadja az oldal kereskedelmi feltételeit. Kérjük a regisztrációt, figyelmesen végezze el, minden mezőbe a megfelelő adatot jegyezze be. Amennyiben regisztrációját hibásan végzi el, fenntartjuk a jogot, hogy felhasználói jogosultságát "nem aktív" állapotba helyezzük.
Partner:
Az BALOX Kereskedőház Kft.-vel kötött egyedi szerződések útján, különleges jogokkal felruházott regisztrált felhasználók, viszonteladók. A szerződésben meghatározott tartalmi és kereskedelmi szolgáltatásokat vehetik igénybe. Értékesített termékeinket, a vevővel történő személyes kapcsolat felvétel, vagy az BALOX Kereskedőház Kft.-t megbízva az BALOX Kereskedőház Kft. hálózatát használva továbbítják a vevőknek.
Vásárlás:
Bármely regisztrált felhasználó vásárolhat áruházunkban. A vásárlás, hasonlóan történik, mint bármely más hagyományos áruházban. A vásárolni kívánt terméket helyezze kosarába a "kosárba" gomb megnyomásával, ezt követően ellenőrizheti kosara tartalmát, amennyiben folytatni szeretné a vásárlást, kattintson a "vásárlás folytatása" gombra és visszatérhet böngészése helyére. Amennyiben meggondolta valamely termék vásárlását, a termék törlése ikonra kattintva kiveheti kosarából, vagy darabszámát átírhatja, amit a "módosít" gombra kattintva aktiválhat. A "fizetés" gombra kattintva kiválaszthatja, hogy milyen módon kíván fizetni, majd a "tovább" gombra kattintva, hol és hogyan szeretné átvenni termékeit, ellenőrizheti szállítási, számlázási adatait és kosara tartalmát, ezt követően véglegesítheti vásárlását.
Átvételi módok:
Áruházunk a lehető legkedvezőbb lehetőségeket kínálja a termékek átvételére.
Szerencsi központjában ingyenes átvételi lehetőséget biztosít:
Szerencs, Balox Üzletház, Rákóczi út 111. hétköznap 8 órától - 17 óráig, hétvégén 8 órától - 13 óráig.
Tel.: 47/560-096; 47/560-095
Rendkívül kedvező áron biztosítunk csomagküldő szolgálatot.
Gyakori kérdések (GYIK):
Mi történik, ha valamely terméket nem tudják szállítani?
A kedvezmények szempontjából fontos kérdés, hiszen kedvezményeink darabszámhoz kötöttek. Amennyiben valamely könyv elfogy, előfordul, hogy csak egy beérkező megrendelést követően szerzünk róla tudomást. Igyekszünk a legfrissebb információkat beszerezni a könyvekről, de minden könyv esetén sajnos nem lehetséges. Ilyenkor fordul elő, hogy a könyvrendelést nem tudjuk teljesíteni. Abban az esetben, ha több könyvet rendelt, mindig a leadott megrendelés darabszáma után kapja a kedvezményt, akkor is, ha valamely könyvét nem tudjuk postázni. Az elfogyott könyv előjegyezhetővé válik oldalunkon, amelyet Önnek már nem kell előjegyeznie, amint újra kaphatóvá válik a könyv emailben értesítjük. Ha Ön előre utalással, vagy bankkártyával fizetett a nem kapható könyv árát 3 munkanapon belül visszautaljuk számlájára.
Visszamondhatom megrendelésem?
Felhívjuk figyelmét, hogy az internetes rendelés a Ptk. szabályai szerinti vásárlásnak minősül, kérjük mielőtt véglegesítené megrendelését fontolja meg vásárlását, épp úgy, mint ahogy egy hagyományos boltban tenné.
Mennyi időn belül teljesítik megrendelésem?
Megrendeléseit átlagosan 5-10 munkanapon belül tudjuk teljesíteni.